Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου 2013

"Βουλωμένο γράμμα' στον Άγιο Βασίλη

Αγαπητέ Άγιε Βασίλη, αυτή τη χρονιά θα ήθελα να μου φέρεις

Μη μου βάζεις ιδέες (για ένα γράμμα στον άγιο Βασίλη – κάθε ομοιότητα με τη μνημονιακή πραγματικότητα εντελώς συμπωματική)

1ο] Αγαπητέ Άγιε Βασίλη,  

Αυτά τη χρονιά θα ήθελα να μου φέρεις καμιά χιλιάρα λίτρα πετρέλαιο καθώς και δυο τόνους καυσόξυλα. Αν δεν μπορείς, φέρε μου τουλάχιστον δυο νταμιτζάνες τσίπουρο να ζεσταίνομαι με την μέθοδο της εσωτερικής καύσεως….  (Μπάμπης)

 

2ο] Αγαπητέ Άγιε Βασίλη,  

Δεν θέλω δώρα φέτος. Βρες μια δουλειά για τον μπαμπά μου, την μαμά μου, τον μεγάλο μου αδερφό, τον θείο μου, την θεία μου, τον νονό μου, τον ξάδερφό μου, τον κουμπάρο, τον μπατζανάκι του πατέρα μου... ή άστο καλύτερα, διώξε αυτούς τους ανίκανους που μας κυβερνούν και όλα θα βρουν τον δρόμο τους! (Ελενίτσα)
 
3ο] Αγαπητέ Άγιε Βασίλη,  

Φέτος θα ήθελα να μου φέρεις την πολυπόθητη ανάπτυξη. αν δεν μπορείς φέρε μου πάλι 2-3 εκατομμύρια ηλίθιους ψηφοφόρους όπως το 2012. (Αντώνης)


4ο] Αγαπητέ Άγιε Βασίλη,  

Αυτά τα Χριστούγεννα θα ήθελα να μου φέρεις πίσω την χαμένη μου έμπνευση για να σας φλομώσω στις λίστες!!! Επίσης άστα δώρα για φέτος και φέρε μυαλά για όλους!

[κι άλλες επιστολές στο ίδιο ύφος με ΚΛΙΚ στο σπίτι του κρεμασμένου…]



[δεκτές κι άλλες προτάσεις δημιουργικής αλληλογραφίας την άγια εκείνη νύχτα που άστρο λαμπρό θα οδηγεί να «κουρεύονται» ταχυδακτυλουργούς και «μάγους» των μνημονίων ]
(κι ανέκδοτο…)
Αρχές Ιανουαρίου ο Αη Βασίλης πετάει με  το ιδιωτικό του αεροπλάνο του πάνω από την Ευρώπη και μοιράζει παντού ΛΑΜΟΓΙΑ για το 2014

Περνάει πάνω από την Γερμανία...
- Πόσους ρίχνουμε εδώ; τον ρωτάει ο πιλότος;
- Ρίξε 500, του απαντάει ο ''Άγιος''.

Περνάει πάνω από την Γαλλία...
- Πόσους ρίχνουμε εδώ;
- Ρίξε 1000, του λέει.

Περνάει πάνω από την Ιταλία...
- Πόσους ρίχνουμε εδώ;
- Ρίξε 2000.


Περνάει πάνω από την Ελλάδα...
- Πόσους ρίχνουμε εδώ;
- Πλάκα μου κάνεις ρε; Απ' εδώ φορτώνουμε, το ξέχασες ;!!